ח"כ פרי: "היה כשל ארגוני חמור" • הליכוד: "מתקפה פוליטית"

דוד לזר No Comments on ח"כ פרי: "היה כשל ארגוני חמור" • הליכוד: "מתקפה פוליטית"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יעקב פרי מ'יש עתיד' דרש אמש לכנס דיון דחוף של ועדת החוץ והביטחון בה הוא חבר  -שיעסוק בהתנהלות המדינה בטיפול באזרח הישראלי יוצא אתיופיה אברה מנגיסטו ובאזרח הבדואי ששמו עדיין אסור בפרסום שנעדרים ונמצאים ככל הנראה בשטח רצועת-עזה.

לדבריו: "מהמקרה עולה רצף של כשלים ארגוניים, המגיעים עד לשר הביטחון וראש הממשלה. לא ייתכן כי במדינה דמוקרטית נושא כה קריטי לא ידווח ולא יזכה לביקורת ופיקוח של הגורמים האמונים על כך".

בליכוד אומרים כי הדרישה של חבר הכנסת פרי הינה חלק ממתקפה ממניעים פוליטיים שהפוכה מן האמת ובהודעה מצוין כי ראש הממשלה נתניהו שנפגש ביום שישי האחרון עם בני משפחת מנגיסטו מטפל אישית בנושא שני האזרחים הנעדרים בעזה באופן שקט, אחראי ומקצועי ובהתאם לכללים ונהלים שהביאו הצלחה במקרים דומים בעבר.ביום שישי, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש לראשונה עם משפחת מנגיסטו באשקלון – שכאמור – בנם אברה עבר את הגבול לרצועת עזה לפני כעשרה חודשים ועל פי החשד נמצא בידי חמאס.

בתום הפגישה אמר ראש הממשלה: "אנחנו עושים כל שביכולתנו להחזיר את אברה לארץ, כמו גם את הישראלי הנוסף המוחזק בעזה. אנו ניצבים מול אויב ציני ואכזר שמתכחש לחובה ההומאניטרית שלו להחזיר אזרחים תמימים בחזרה לארצם. אנחנו לא נרפה, ונעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את האזרחים האלו לארצם".



0 תגובות